Mindfulness - Meditation - Mental træning

Jeg anvender mindfulness i min coaching både som en måde at tilgå livet på, men også som små meditationer og visualiseringer til hjælp til at skabe indre ro, opnå mere selvværd, blive bevidst om dit grundmønster eller dit potentiale og som "Big mind/ Big heart" proces, som er et helt unikt redskab til at give følelserne plads og blive hørt. Visualisering anvendes også i skyggearbejde, hvor vi kan arbejde med dine mørke og lyse skygger, så du blive i stand til at genkende dem, når du møder dem.

Mental træning er et værktøj som kan anvendes bevidst, til at opnå en specifik sindstilstand eller et specifikt mål og læner sig i princippet meget op ad mindfulness og meditation som metode. 

Mindfulness er generelt til dig som ønsker at opnå større ro og balance i dit liv. Mindfulness reducerer angst, uro og stress og giver dig øget fysisk og psykisk trivsel i din hverdag.

Mindfulness anvendes blandt andet til:

  • At hjælpe dig til at håndtere stress, smerter, udbrændthed, lettere depressionstilstand, angst  mm.
  • Personlig udvikling, øget fokus og nærvær og dermed forøget livskvalitet.
  • At opnå større selvkontrol, fysisk bedre afslapning samt større bevidsthed om din krops signaler.
  • Til dig som generelt trænger til små pausemuligheder i hverdagen, øget koncentration og mere energi.
  • Sidst men ikke mindst - til dig som har lyst til at leve et liv i nuet - lige her, hvor du er, lige nu.

Mindfulness bygger på følgende 8 principper:

  1. Beginners mind
  2. Ikke bedømmelse
  3. Accept
  4. Letting go
  5. Ikke ambition
  6. Aversion og tiltrækning
  7. Tålmodighed
  8. Tillid.

Har du lyst til at vide mere, eller deltage på et af mine forløb eller workshops, så tøv ikke med at kontakte mig, og hør hvad mindfulness kan gøre for dig.